Hoax-eri

23. decembra 2022, rak21, Nezaradené

V jednom spravodajskom médiu odvysielali príspevok kde redaktor(ka) povedala, že hoax-eri si budú musieť dávať pozor, doplnené strihom na „hovorcu“ polície, ktorý (á) citoval (a), že polícia bude postupovať striktne podľa zákona.

Teraz som zvedavý, kedy prídu postupovať podľa zákona na mňa, keďže mám iný názor ako “ väčšina“, ktorý vychádza z mojich vlastných dojmov. Jeden z nich je, že keď som bol pracovne na Ukrajine v máji a druhý krát koncom leta a na vlastné oči som videl – hlavne pri prvej ceste, ked bolo ešte menej informácií a viac „strašenia“ – že to čo všetky televízie ukazovali v správach ani ZĎALEKA nezodpovedalo realite.

Ale to je rozprávanie na ďalší článok, teraz som zvedavý ako dlho mi tu redakcia nechá príspevok a kedy má príde Polícia riešiť striktne podľa zákona za šírenie hoaxov.

Želám všetkým ľuďom bez rozdielu krásne a pohodové prežitie vianočných sviatkov.